Kaplan ska marknadsföra Circle K!

Statoil blir Circle K!

I slutet av september annonserade Statoil Fuel & Retail att de kommer genomföra ett globalt namnbyte till Circle K.

Circle K station

Vi ser en stor möjlighet i att kunna vara med i Statoils resa med detta nya varumärke som naturligen kommer behöva utvecklas, tydliggöras och laddas på den Europeiska marknaden. En betydande andel av Statoils redan existerande kunder är med i lojalitetsprogrammet Statoil EXTRA och de är en mycket bra målgrupp och kanal för att kommunicera runt det nya varumärket Circle K.

Satsningen på lojalitetsprogrammet, som innefattar sju länder, är ett led i Statoils strävan att skapa en datadriven och individanpassad kunddialog i världsklass.

Share

Archive

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.

Slide and Adobe price
May 3, 2018

Nordics Experience Cloud Partner 2018

Kaplan has been awarded ”Adobe Partner in the Nordic countries 2018” at the Adobe Summit Partner Gala in London. This is an incredible achievement as the competition we are facing comes from both

Svenska Spel logo on computer
February 9, 2018

Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring

”Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring” Ur Resume, Publicerat den 8 februari 2018 Efter en upphandling väljer Svenska Spel customer management-firman Kaplan för att

Linda Hellström
October 17, 2017

Datadriven marknadsföring och personalisering ger Kaplan strategisk roll

Linda Hellström, Managing Partner, om hur datadriven marknadsföring vinner mark samt Kaplans allt mer strategiska roll i personalisering av marknadskommunikation. https://kaplan.se/wp-content