Huvudtalare på Adobe

Huvudtalare på Adobe Customer Experience Forum

Den 9 februari höll Adobe ett seminarium på Grand Hotel i Stockholm om customer experience. Managing Partner Linda Hellström pratade om framtiden inom customer experience management och hur man implementerar det i sin organisation – exemplifierat med case från några av våra kundföretag.

picture trump

Linda var även en av talarna vid årets CRM-Barometern

Här pratade hon om kundcentrering: ”Kundcentrering – att lära från Trump, spelindustrin och en och annan detaljhandlare hur man blir bäst i klassen”

I sitt tal pratade Linda om hur resan mot kundcentrering handlar om att få hela organisationen att arbeta samordnat och datadrivet för att skapa personliga, meningsfulla kundupplevelser. De mest ambitiösa företagen har en sak gemensamt – de förankrar förändringsresan genom hela organisationen. Hur förverkligar dessa organisationer sina högt ställda ambitioner och hur man får organisationen att sluta upp? Med hjälp av några av Kaplans erfarenheter från samarbeten med kunder som Åhléns och Bonnier Tidskrifter gav Linda deltagarna konkreta insikter för att förändra deras syn på kundcentrering och datadriven marknadsföring.

Om CRM-Barometern
Share

Archive

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.

Slide and Adobe price
May 3, 2018

Nordics Experience Cloud Partner 2018

Kaplan has been awarded ”Adobe Partner in the Nordic countries 2018” at the Adobe Summit Partner Gala in London. This is an incredible achievement as the competition we are facing comes from both

Svenska Spel logo on computer
February 9, 2018

Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring

”Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring” Ur Resume, Publicerat den 8 februari 2018 Efter en upphandling väljer Svenska Spel customer management-firman Kaplan för att

Linda Hellström
October 17, 2017

Datadriven marknadsföring och personalisering ger Kaplan strategisk roll

Linda Hellström, Managing Partner, om hur datadriven marknadsföring vinner mark samt Kaplans allt mer strategiska roll i personalisering av marknadskommunikation. https://kaplan.se/wp-content