Vi söker Copywriter

Vi söker en kreativ Copywriter som vill vara med och skapa framtidens kundupplevelser.

Dagens konsumenter är medvetna om att det lämnar dataspår efter sig i allt de gör. I utbyte begär de att informationen används för att skapa relevanta och skräddasydda kundupplevelser samt personlig kommunikation. Trenden är tydlig – företag som vill kunna mäta sig i konkurrensen måsta tänka på konsumenten på ett helt annat sätt än idag. Den bransch där man fokuserar helt på att öka kundnyttan och kundlojaliteten för att maximera lönsamheten i sina kundrelationer, Loyalty Management, är väletablerat i USA och i Storbritannien, och nu växer de kraftigt även i Norden. Kaplan leder utvecklingen inom området i Norden, och vi letar nu efter ytterligare kompetens till vårt växande kreativa team.

IDEA picture

Vårt helhetsåtagande är unikt i branschen. Vi tar ett strategiskt helhetsgrepp där vi skapar relationsdriven kommunikation som inspirerar och engagerar. Vi använder oss av avancerade analysverktyg för att förstå hur kunder både beter sig och kommer bete sig.

Share

Archive

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.

Slide and Adobe price
May 3, 2018

Nordics Experience Cloud Partner 2018

Kaplan has been awarded ”Adobe Partner in the Nordic countries 2018” at the Adobe Summit Partner Gala in London. This is an incredible achievement as the competition we are facing comes from both

Svenska Spel logo on computer
February 9, 2018

Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring

”Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring” Ur Resume, Publicerat den 8 februari 2018 Efter en upphandling väljer Svenska Spel customer management-firman Kaplan för att

Linda Hellström
October 17, 2017

Datadriven marknadsföring och personalisering ger Kaplan strategisk roll

Linda Hellström, Managing Partner, om hur datadriven marknadsföring vinner mark samt Kaplans allt mer strategiska roll i personalisering av marknadskommunikation. https://kaplan.se/wp-content