Kaplan ökar byråintäkten

Dagens Media skriver om vår snabba tillväxt. Under räkenskapsåret 2015/2015 ökade vi byråintäkten med 22 procent. Vår Vice VD Linda Hellström kommenterar detta som att det var ”proppen ur” för CRM, datadriven kommunikation och market automation förra året. Vi upplevde både en stor ökad efterfrågan bland våra existerande kunder och fick förtroendet från en rad stora nordiska företag. Vi fortsätter växa både i Sverige och Danmark och resultatet i år ser glädjande ut att bli ännu bättre.

Linda Hellström
Läs artikeln i Dagens Media
Share

Archive

July 1, 2020

A proud Adobe day for Kaplan and Accenture Interactive!

Kaplan, as the EALA lead for Adobe within Accenture is particularly proud of this recognition by Forrester in its latest report. A big thank you to all of our Adobe clients and Accenture colleagues fo

May 11, 2020

Accenture Interactive Named Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA

Beginning of April 2020, at Adobe’s Summit, it was unveiled (virtually) that Accenture Interactive was recognized ‘The Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA’ for

November 1, 2019

Kaplan Stockholm news!

We have moved to a brand new office at Rådmansgatan 42 that we will share with our new friends at Accenture Interactive. You are welcome to stop by anytime. Either you want a cup of coffee or a

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an