Kaplan ökar byråintäkten

Dagens Media skriver om vår snabba tillväxt. Under räkenskapsåret 2015/2015 ökade vi byråintäkten med 22 procent. Vår Vice VD Linda Hellström kommenterar detta som att det var ”proppen ur” för CRM, datadriven kommunikation och market automation förra året. Vi upplevde både en stor ökad efterfrågan bland våra existerande kunder och fick förtroendet från en rad stora nordiska företag. Vi fortsätter växa både i Sverige och Danmark och resultatet i år ser glädjande ut att bli ännu bättre.

Linda Hellström
Läs artikeln i Dagens Media
Share

Archive

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.