Kaplan ska marknadsföra Circle K!

Statoil blir Circle K!

I slutet av september annonserade Statoil Fuel & Retail att de kommer genomföra ett globalt namnbyte till Circle K.

Circle K station

Vi ser en stor möjlighet i att kunna vara med i Statoils resa med detta nya varumärke som naturligen kommer behöva utvecklas, tydliggöras och laddas på den Europeiska marknaden. En betydande andel av Statoils redan existerande kunder är med i lojalitetsprogrammet Statoil EXTRA och de är en mycket bra målgrupp och kanal för att kommunicera runt det nya varumärket Circle K.

Satsningen på lojalitetsprogrammet, som innefattar sju länder, är ett led i Statoils strävan att skapa en datadriven och individanpassad kunddialog i världsklass.

Share

Archive

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.