Kaplan ska marknadsföra Circle K!

Statoil blir Circle K!

I slutet av september annonserade Statoil Fuel & Retail att de kommer genomföra ett globalt namnbyte till Circle K.

Circle K station

Vi ser en stor möjlighet i att kunna vara med i Statoils resa med detta nya varumärke som naturligen kommer behöva utvecklas, tydliggöras och laddas på den Europeiska marknaden. En betydande andel av Statoils redan existerande kunder är med i lojalitetsprogrammet Statoil EXTRA och de är en mycket bra målgrupp och kanal för att kommunicera runt det nya varumärket Circle K.

Satsningen på lojalitetsprogrammet, som innefattar sju länder, är ett led i Statoils strävan att skapa en datadriven och individanpassad kunddialog i världsklass.

Share

Archive

November 1, 2019

Kaplan Stockholm news!

We have moved to a brand new office at Rådmansgatan 42 that we will share with our new friends at Accenture Interactive. You are welcome to stop by anytime. Either you want a cup of coffee or a

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit