Kaplan ska marknadsföra Circle K!

Statoil blir Circle K!

I slutet av september annonserade Statoil Fuel & Retail att de kommer genomföra ett globalt namnbyte till Circle K.

Circle K station

Vi ser en stor möjlighet i att kunna vara med i Statoils resa med detta nya varumärke som naturligen kommer behöva utvecklas, tydliggöras och laddas på den Europeiska marknaden. En betydande andel av Statoils redan existerande kunder är med i lojalitetsprogrammet Statoil EXTRA och de är en mycket bra målgrupp och kanal för att kommunicera runt det nya varumärket Circle K.

Satsningen på lojalitetsprogrammet, som innefattar sju länder, är ett led i Statoils strävan att skapa en datadriven och individanpassad kunddialog i världsklass.

Share

Archive

July 1, 2020

A proud Adobe day for Kaplan and Accenture Interactive!

Kaplan, as the EALA lead for Adobe within Accenture is particularly proud of this recognition by Forrester in its latest report. A big thank you to all of our Adobe clients and Accenture colleagues fo

May 11, 2020

Accenture Interactive Named Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA

Beginning of April 2020, at Adobe’s Summit, it was unveiled (virtually) that Accenture Interactive was recognized ‘The Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA’ for

November 1, 2019

Kaplan Stockholm news!

We have moved to a brand new office at Rådmansgatan 42 that we will share with our new friends at Accenture Interactive. You are welcome to stop by anytime. Either you want a cup of coffee or a

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an