Guld & Silver i Guldnyckeln 2016!

Det blev ett guld och ett silver för oss i årets upplaga av Guldnyckeln 2016!

Guldnyckeln är en tävling som premierar kreativ marknadsföring som gett resultat.

Guldnyckeln

I kategorin Analys och Resultat vann vi guld för Relevansteorin som vi tagit fram tillsammans med Statoil Fuel & Retail!

Motiveringen till guldet löd: Ett skolboksexempel som bevisar tesen att med relevant kommunikation kan man skapa engagemang även för en lågintresseprodukt – och att det har effekt! Men… Det krävs en analysmotor för att driva relevans. Motorn tankades med kunddata och bakom ratten satt ett team som visste hur man skulle få ut hästkrafterna ur maskineriet!

I kategorin Kundlojalitet vann vi Silver för Statoils kundklubb Statoil EXTRA; Going the EXTRA mile.

Läs mer om bidragen här
Share

Archive

July 1, 2020

A proud Adobe day for Kaplan and Accenture Interactive!

Kaplan, as the EALA lead for Adobe within Accenture is particularly proud of this recognition by Forrester in its latest report. A big thank you to all of our Adobe clients and Accenture colleagues fo

May 11, 2020

Accenture Interactive Named Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA

Beginning of April 2020, at Adobe’s Summit, it was unveiled (virtually) that Accenture Interactive was recognized ‘The Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA’ for

November 1, 2019

Kaplan Stockholm news!

We have moved to a brand new office at Rådmansgatan 42 that we will share with our new friends at Accenture Interactive. You are welcome to stop by anytime. Either you want a cup of coffee or a

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an