Guld & Silver i Guldnyckeln 2016!

Det blev ett guld och ett silver för oss i årets upplaga av Guldnyckeln 2016!

Guldnyckeln är en tävling som premierar kreativ marknadsföring som gett resultat.

Guldnyckeln

I kategorin Analys och Resultat vann vi guld för Relevansteorin som vi tagit fram tillsammans med Statoil Fuel & Retail!

Motiveringen till guldet löd: Ett skolboksexempel som bevisar tesen att med relevant kommunikation kan man skapa engagemang även för en lågintresseprodukt – och att det har effekt! Men… Det krävs en analysmotor för att driva relevans. Motorn tankades med kunddata och bakom ratten satt ett team som visste hur man skulle få ut hästkrafterna ur maskineriet!

I kategorin Kundlojalitet vann vi Silver för Statoils kundklubb Statoil EXTRA; Going the EXTRA mile.

Läs mer om bidragen här
Share

Archive

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.

Slide and Adobe price
May 3, 2018

Nordics Experience Cloud Partner 2018

Kaplan has been awarded ”Adobe Partner in the Nordic countries 2018” at the Adobe Summit Partner Gala in London. This is an incredible achievement as the competition we are facing comes from both