Kaplan i Dagens Industri

Kommunikationsbranschen som vi känner den förändras i blixtfart​

different icons

– Har du vad som krävs för att hänga med?

I en krönika i Dagens Industri förklarar vår Vice VD Linda Hellström hur kommunikationsbranschen har förändras och hur företag idag måste förstå att deras varumärke byggs i kanalerna där kunden tillbringar sin tid – i mobilen och i surfplattan. Att skapa kommunikation som är personliserad, relevant och intressant är idag ett krav för att vinna kundernas uppmärksamhet och lojalitet via dessa kanaler och det kräver att strategi, kommunikation, analys och teknik kombineras.

Läs hela krönikan här
Share

Archive

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.