Johan pratar Martech/Adtech

För den uppmärksamme finns det spännande möjligheter inom marketing technology som i stor utsträckning hittills varit förbisedda av såväl investerare som entreprenörer inom marknadsföring och kommunikation.

Johan Nordenström

Potentialen för marketing/advertising technology har skapat mycket uppmärksamhet bland investerare och riskkapitalister – samtidigt som den också lämnat stora delar av kommunikations- och byrå-branschen förundrade och förlamade.

Läs hela artikeln med vår VD Johan i Dagens Media här.

Läs artikeln i Dagens Media
Share

Archive

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.