Kaplan blir galleri för en kväll

Vi är inga konstkännare, men vi älskar konst.

Därför gör vi om vårt kontor till utställningshall kvällen den 23 november. Fyra artister med fyra skilda uttryck möts för första gången under samma tak. När vi började att dekorera våra vägar med Ezra Cohens häftiga oljemålningar, blev reaktionen att vi borde smycka vårt härliga kontor lite mer. Alla insåg att konst gav vårt kontor ytterligare en dimension och idén om ett vernissage växte fram.

Art Expo 2017

Tre helt olika fotografer kontaktades och alla svarade med både entusiasm och glädje – självklart vill vi hänga tavlor hos er blev svaret. Tanken är att det ska bli något annorlunda och oväntat. Alla verk är till salu. Vid varje köp går 10% till Min Stora Dag, en stiftelse som förverkligar önskedrömmar för barn och unga med svåra sjukdomar och diagnoser. Alla intäkter från Nina Siemiatkowskis verk går dock oavkortat till bevarandet av lejon. Inga intäkter går till Kaplan.

Vi gör detta av en enda anledning. Vi vet hur konst i alla former tillför något till våra sinnen och ökar vår förmåga till kreativitet.

Kaplan Art Expo
Share

Archive

July 1, 2020

A proud Adobe day for Kaplan and Accenture Interactive!

Kaplan, as the EALA lead for Adobe within Accenture is particularly proud of this recognition by Forrester in its latest report. A big thank you to all of our Adobe clients and Accenture colleagues fo

May 11, 2020

Accenture Interactive Named Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA

Beginning of April 2020, at Adobe’s Summit, it was unveiled (virtually) that Accenture Interactive was recognized ‘The Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA’ for

November 1, 2019

Kaplan Stockholm news!

We have moved to a brand new office at Rådmansgatan 42 that we will share with our new friends at Accenture Interactive. You are welcome to stop by anytime. Either you want a cup of coffee or a

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an