Kaplan blir galleri för en kväll

Vi är inga konstkännare, men vi älskar konst.

Därför gör vi om vårt kontor till utställningshall kvällen den 23 november. Fyra artister med fyra skilda uttryck möts för första gången under samma tak. När vi började att dekorera våra vägar med Ezra Cohens häftiga oljemålningar, blev reaktionen att vi borde smycka vårt härliga kontor lite mer. Alla insåg att konst gav vårt kontor ytterligare en dimension och idén om ett vernissage växte fram.

Art Expo 2017

Tre helt olika fotografer kontaktades och alla svarade med både entusiasm och glädje – självklart vill vi hänga tavlor hos er blev svaret. Tanken är att det ska bli något annorlunda och oväntat. Alla verk är till salu. Vid varje köp går 10% till Min Stora Dag, en stiftelse som förverkligar önskedrömmar för barn och unga med svåra sjukdomar och diagnoser. Alla intäkter från Nina Siemiatkowskis verk går dock oavkortat till bevarandet av lejon. Inga intäkter går till Kaplan.

Vi gör detta av en enda anledning. Vi vet hur konst i alla former tillför något till våra sinnen och ökar vår förmåga till kreativitet.

Kaplan Art Expo
Share

Archive

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.

Slide and Adobe price
May 3, 2018

Nordics Experience Cloud Partner 2018

Kaplan has been awarded ”Adobe Partner in the Nordic countries 2018” at the Adobe Summit Partner Gala in London. This is an incredible achievement as the competition we are facing comes from both

Svenska Spel logo on computer
February 9, 2018

Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring

”Kaplan ska hjälpa Svenska Spel med datadriven marknadsföring” Ur Resume, Publicerat den 8 februari 2018 Efter en upphandling väljer Svenska Spel customer management-firman Kaplan för att

Linda Hellström
October 17, 2017

Datadriven marknadsföring och personalisering ger Kaplan strategisk roll

Linda Hellström, Managing Partner, om hur datadriven marknadsföring vinner mark samt Kaplans allt mer strategiska roll i personalisering av marknadskommunikation. https://kaplan.se/wp-content