Kaplan gästar Handelsdagarna

För tredje året i rad närvarade Kaplan vid Handelsdagarna, Handelshögskolan i Stockholms årliga arbetsmarknadsdagar.

Ulrika och Lovisa på Handelsdagarna

För oss är det alltid roligt och komma ut och berätta om vad vi gör och få höra hur studenter resonerar– om marknadsföring, kundinsikt och data och kopplingen mellan strategi, analys, kommunikation och teknik. Av allt att döma tillhör många av dagens ekonomistudenter en generation fylld av idéer som kan hjälpa oss och våra kunder framåt. Och vi behöver dem för att fortsätta förändra och förbättra våra kunders kundrelationer.

Share

Archive

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit

Kapan joins Accenture Interactive
November 12, 2018

Kaplan joins forces with Accenture Interactive

Kaplan is excited to share the next chapter in our journey. We are joining forces with Accenture Interactive who share our passion in creating the greatest customer experiences. https://kaplan.