Huvudtalare på Adobe

Huvudtalare på Adobe Customer Experience Forum

Den 9 februari höll Adobe ett seminarium på Grand Hotel i Stockholm om customer experience. Managing Partner Linda Hellström pratade om framtiden inom customer experience management och hur man implementerar det i sin organisation – exemplifierat med case från några av våra kundföretag.

picture trump

Linda var även en av talarna vid årets CRM-Barometern

Här pratade hon om kundcentrering: ”Kundcentrering – att lära från Trump, spelindustrin och en och annan detaljhandlare hur man blir bäst i klassen”

I sitt tal pratade Linda om hur resan mot kundcentrering handlar om att få hela organisationen att arbeta samordnat och datadrivet för att skapa personliga, meningsfulla kundupplevelser. De mest ambitiösa företagen har en sak gemensamt – de förankrar förändringsresan genom hela organisationen. Hur förverkligar dessa organisationer sina högt ställda ambitioner och hur man får organisationen att sluta upp? Med hjälp av några av Kaplans erfarenheter från samarbeten med kunder som Åhléns och Bonnier Tidskrifter gav Linda deltagarna konkreta insikter för att förändra deras syn på kundcentrering och datadriven marknadsföring.

Om CRM-Barometern
Share

Archive

November 1, 2019

Kaplan Stockholm news!

We have moved to a brand new office at Rådmansgatan 42 that we will share with our new friends at Accenture Interactive. You are welcome to stop by anytime. Either you want a cup of coffee or a

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an

Adobe Experience Forum - Mikael
April 9, 2019

Create kick-ass customer experiences!

Earlier this week, Mikael Johansson Director of Analytics & AI at Kaplan, spoke at Adobe Experience Forum. During the presentation he emphasized the importance of data driven decision making,

December 21, 2018

Kaplan goes Vegas

Right before Christmas, Kaplan joined the Adobe World Wide Sales Conference 2019 in Las Vegas. As usual, Adobe presented a lot of news and development, this year mainly focusing on the latest acquisit