Huvudtalare på Adobe

Huvudtalare på Adobe Customer Experience Forum

Den 9 februari höll Adobe ett seminarium på Grand Hotel i Stockholm om customer experience. Managing Partner Linda Hellström pratade om framtiden inom customer experience management och hur man implementerar det i sin organisation – exemplifierat med case från några av våra kundföretag.

picture trump

Linda var även en av talarna vid årets CRM-Barometern

Här pratade hon om kundcentrering: ”Kundcentrering – att lära från Trump, spelindustrin och en och annan detaljhandlare hur man blir bäst i klassen”

I sitt tal pratade Linda om hur resan mot kundcentrering handlar om att få hela organisationen att arbeta samordnat och datadrivet för att skapa personliga, meningsfulla kundupplevelser. De mest ambitiösa företagen har en sak gemensamt – de förankrar förändringsresan genom hela organisationen. Hur förverkligar dessa organisationer sina högt ställda ambitioner och hur man får organisationen att sluta upp? Med hjälp av några av Kaplans erfarenheter från samarbeten med kunder som Åhléns och Bonnier Tidskrifter gav Linda deltagarna konkreta insikter för att förändra deras syn på kundcentrering och datadriven marknadsföring.

Om CRM-Barometern
Share

Archive

July 1, 2020

A proud Adobe day for Kaplan and Accenture Interactive!

Kaplan, as the EALA lead for Adobe within Accenture is particularly proud of this recognition by Forrester in its latest report. A big thank you to all of our Adobe clients and Accenture colleagues fo

May 11, 2020

Accenture Interactive Named Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA

Beginning of April 2020, at Adobe’s Summit, it was unveiled (virtually) that Accenture Interactive was recognized ‘The Adobe 2020 Digital Experience Solution Partner of the Year Award, EMEA’ for

November 1, 2019

Kaplan Stockholm news!

We have moved to a brand new office at Rådmansgatan 42 that we will share with our new friends at Accenture Interactive. You are welcome to stop by anytime. Either you want a cup of coffee or a

May 28, 2019

The CMO of the future

The new CMO; What is required of the marketing departments of the future?  How do you as a CMO maneuver in the new type of marketing landscape? When marketing becomes more digital, data-driven an